Sjuk

Hej, nu har skolan börjat igen och det första man gör är att bli sjuk. Åkte hem igår innan sista lektionen, den var 80 minuter lång. Hade ont och var alldeles kall svettig på ryggen, förskylnings infektion. Och så hade jag ont i huvudet.
  Idag mår jag lite bättre. Ryggen är inte lika illa men så fort jag reser mig upp blir det snurrigt och jag får ont i näsan och huvudet.

Skulle ha haft prov igår och idag i engelska. Ca 140 glosor. Kunde säkert bara lite med än hälften. Idag skulle jag ha haft engelska prov också men på några texter. Det verkade inte lika svårt. 
  Har precis suttit i sägen och gjort lite matte och alla Kemi uppgifter. Gick ganksa bra. 
  Fick reda på matte provet vi hade innan lover, gick sämmre än vad jag trodde det gick. Fick 34 av 40, 37 var Mvg. Visst blir man lite besviken när man trodde det gick bättre. Hade hoppas på att få mvg någon gång, men dethär var sista vanliga matte provet. Får ge järnet på nationelle proven.
 
Ritade lite igår. Blev ganska bra, fast inte om man jämför med orginalet. :S Haha.


Sofia s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0