Sjuk!

Hej alla friskusat och sjuklingar! Är sjuk och det suger. Var hemma från skolan idag och missade So provet och bilden. :(  Avskyr att vara sjuk, fast det är ganska skönt att slippa gå till skolan men inte lika skönt att må dåligt. När jag vaknade i morse var ena näsborren igen spacklad och det kändens som om jag hade en tennisboll i halsen med rakblad som skjuter fram så fort man pratar. :S
  Mådde inte så himla bra igår heller, det vet Johanna. Hon peppade mig under morgonen, så ett stort tack till henne. Hon kan få gårdagens ros. :)
  Dagens ros får mamma för att hon köpte specialutgåvan av Om jag kunde dröma (twilight) till mig! Skulle ha hoppat runt och varit överlycklig men mår man inte bra så mår man inte bra. Fast det blev lite bättre.

I helgen ska jag förmodligen till pappa, sen på lördagen, om jag mår bra, så ska jag till stan med Johanna. Hoppas att jag mår bra, vill till stan och skaffa lite nya roliga kläder. Har nästan börjat trötna på mina. Haha. :P

Snart ska jag slänga mig i sängen och läsa ut boken jag läser just nu så att jag kan börja med Twilight! Annars har jag tre böcker att läsa. Hejdå!

Sofia s. 

Den vet bara lite om kärleken som alltid talar om den.
Italienskt ordspråk
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0