Brisingr!

Hej! Vaknade alldels nyss, hade en skit skum dröm. Var med Sofia och åt pizza på ett ställe och det var hennes föräldrar som ägde det men dom frågade mig vem fia var och om hon var min syster. Då sa jag: Va! Är hon!? på skoj, trodde att dom skojade också, men dom var grav allvarliga. Sen började jag få för mig att hon var min syster. Vi åt upp Pizzan, sen kom hennes föräldrar och sa att dom skulle hem, fia skulle också med. Hon var inte min syster..
  Sen hamnade vi på en catwalki en idrottshall i USA, där skulle vi sitta på pallplintar en meter från runway (den dom går på), och skicka olika saker. Jenny Jonsson var med, hon skulle säga någonting på W. Fia var med, hon skulle skjuta fram en låda med en logga dom började på W, det stod samma sak som Jenny skulle sänga. Och jag skulle skjuta fram ett par mörk blåa gummistövlar. :S
  Innan catwalken började hittade vi Ashley Tisdale på en pallplint. Hennes hår var oranget och hennes hy var röd. Och så sa hon till oss att hon hade cancer. xD Att detta skulle bli hennes sista show. Synd för hänne tänkte vi och gick iväg. :P 
  Sen innan catwalken började kom en tjej och sa att alla som skjöt fram gummistövlar skulle hoppsa över runwayen, fast först skulle man hoppa över en pall med godis, som var nästan lika hög som mig.  Och helt plötsligt var vi i någon Ica affär.
  Men jag hoppade över, minde graciöst och hoppsade över runwayen, som förresen var en såndär lång matta, och i slutat studdsade in i en tjock pole med haribo godis. Sen blev tjejen arg på mig ock skickade mig bakom scenen, där satt en snubbe med alla lådor med loggor på. Sen kom hans identiska son in, då pekade jag på honom och skrev: Är inte du Fabina,  bör du i borås?! Han och hans pappa började flina och sa att det gjorde dom inte. Sen vaknade jag och kompå¨att han Fabian gick i klassen under mig när jag gick på svedjeskolan i stan. :P

Hahahahhahaha!

Vet ni vad jag gjorde igår? Antagligen inte.. Men jag läste ut Brisingr, den tredje Eragon boken. Sen var ganska sorglig i slutet. Låg och bara sitarrde upp i taket, som jag alltid gör när jag läst ut en bok.
  Jag hatar att läsa ut böcker, då tar dom slut. Och antagligen så finns det en uppföljare, eller så finns det ingen eller så är det låååångt kvar tills uppföljaren kommer ut. 
  Men för att komma över mian sorger över Brisingr så började jag läsa en bok som mamma lånade till min, Matilde heter den, orkade nästan inte börja igår eftersom den inte är lik eragon men den var faktiskt ganska bra. :) Det kommer nog inte ta så lång tid innan jag läst ut den, funderar på att ta med en exsta bok när jag åker till pappa idag, ifall jag läser ut den andra. :p

Nu börjar jag bli hungrig och äckel smaken i munnen börjar försvinna. Ett inlägg kommer nog senare om mina betuttade simmar. Hejdå!

Sofia s.

Det är inte samma sak att ha rätt och att få rätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0