Bildbevis

Hej!

Vet ni vad? Jag spelade sims igår. :D Hahaha. Det är konstigt att man glömer bort hur roligt det är för det är roligt.  

Har ätit frukost och ska snart klä på mig och spela sims. Skulle behöva göra lite andra grejer också. Som att öva på alla 140 glosorna tills på onsdag, och städa på mitt rum. Alla kläder ligger på golvet och bara väntar på att bli vikta, ska ta itur med det ikväll.
  Imorgon börjar skolan, vill inte dit. Fast ändå tycker jag det är kul i skolan. När det går bra, som på kemin. Det är skit tråkigt när man inte fattar någonting men när man väl gör det och kan svara på alla frågot är det skit kul. Speciellt och experimentet poffar! ;)  

Ska borsta tänderna nu, men först ska jag trycka på The sims 2 Liver i lägenhets ikonen. :D

Sofia s - simmar lugnt idag igen. :)


Bildbevis från gårdagens spelade.

Jonas och Dennis(?). Jag är sämst på att komma ihåg födelse dagar och namn.

 
               Jonas.                  Någon och någon.. 
                                                        Pappa och mamma. :)         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0