Tidig morgon

Hej!

Bodre nog gå och lägga mig, men måste duscha. MEN Annika gick precis in i duschen. Typiskt. :P Har precis gjort lite skolarbeten som jag igentligen borde har blivit klar med typ förra veckan tycker man då jag har haft 5 veckor på mig att göra det. Men men.. sista minuten går väl också bra? Hehe.

Idag så började jag vid kvart över 6, tidigt som tusan. Värre blir det när man måste börja samma tid imorogn också. Fast då ska vi ju fira lucia. Piggar nog upp en lite. :)

Ska hem till mamma imogon, eller hem till Fia igentligen.. hoppas jag. Ringde innan men då var hon inte hemma. Men jag bad dom att säga att hon skulle ringa sen.. och jag tycker att nu är det sen. :P 

Tror inte att.. hon skulle duscha.. det var inget. Duschen sattes igång precis när jag började skriva att jag inte trodda hon skulle duscha. Haha. får väl duscha imogon, behöver inte äta någon frukost. Så kan sova iaf 10 minuter extra. Hade nog blivit 20 om jag duschat ikväll. Men snart är det helg!

Ska plocka upp lite kläder nu och hoppa att hon duschar klart snabbt. Behöver borsta tänderna.

Godnatt! 


Hihi, va gulligt. Dom leker titt ut med varrandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0