Klipp klipp!

Hej!

Ska snart gå och lägga mig. Ska upp tidigt imorgon, eller tidigt och tidigt.. kl 7. Pappa går ju upp vid 5. Stackan! 

Var och klippte mig idag med mamma. Klippte lite på luggen, den växer ju så fort och blir alldeles för lång och hänger ner i ögonen.
   Klipper mig varranan månad och skaffade lugga dagen innan jag började på Almås. Fast jag kan inte ha lugg riktigt i två månader, det lir oftast en månad med lugg och en månad uppsatt lugg. Lite variation. :)

Startade en ny blogg innan som ska handla om BARA The Sims! Kolla gärna in den om ni har lust, har inte laggt upp så mycket än. Faktiskt ingenting, ska göra det när jag skrivit klart det här inlägget. ;)

Haha, nu är det klart. :P 

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kusinen elin

gillar din blogg :D

roligt att du skriver om sims, (jag var lite beroende av det ett tag spelade jämt)

kram/E

2009-12-24 @ 14:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0