Goderafton, goderafton både herre och fru..

..vi önskar eder alla en fröjdefull jul!

Ska snart gå och lägga mig och rita lite, hade tänkt ta en snabb dusch först. :)

Var väldigt tråkigt på Åhaga, förutom när min kusin sjöng och vi dansade runt granen. Annars så stod vi bara och vaktade vårat bord. Hade ingenting att informera om eller dela ut. Kände mig också så ojulig, tänkte inte på att kläupp mig och så kände jag mig väldigt kort. Alla i styrelsen är jätte långa, fåt nästan ont i nacken när jag pratar med dem. Haha. Pappa kom på några bra saker med att vara kort när jag berättade om hur långa dom var. 

1, Hjärtat behöver inte arbeta lika hårt för att pumpa ut blodet eftersom det är så kort väg. ;) 
2, Det är intelika jobbigt att hålla uppe huvudet om man är kort, gravitationen.
3, Det är inte lika långt ner till marken om man snubblar.

Så ibland kan det vara väldigt bra att vara kort!

Imorgon så kommer nog dagen att gå fort, iallafall i skolan. Börjar kl 9 med klassföreståndartid sedan 50 minuters Idrott och sen slutar vi för dagen! Vi fick ledigt den sista 2 timmars lektionen, en julklapp från vår lärare. <3 Så jag slutar vid 10.50. Sen bär det av till knalleland, har inte köpt en ända klapp än! 

Nu ska jag hoppa in i duschen och duscha.. hehe. Sen ska jag lägga mig coh rita lite. 

Godernatter!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0