Barnvakt

Hej!

Sitter och väntar på att pappa ska komma hem så att vi kan kolla på paramentet som håller på att spelas in just nu. :)

Den här helgen har jag åkt lite fram och tillbaka, åkte till mamma i fredags och stannade tills på lördag. Sen vid fyra tiden igår körde mamma in mig till pappa. Sen kom min faster och hämtade mig och körde mig till henne. Var barnvakt igår år mina två kusiner och min lillebror. Vi spelade Rock Band, kollade på Robinsson och lekte sniglar. Eller det var bara jag om min ena kusin. Haha. :)

Sov över där, men var "tvungen" att gå upp vid 7, det var igentligen frivilligt men eftersom alla andra gick upp då så gjorde jag det också. Dom skulle ha lussefrukost och kolla på lucia tåget. Det var väldigt fint.

Ska skriva lite mer på min APU inlämning, är inte klar men allt än och det ska vara inlämmnat imorgon. Varför kund ejag inte göra klart allting förra veckan. Då hande jag ju inte behövt sitta här vid daton hela kvällen.. får tänka på det tills nästa gång. ;)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Tack så satans glad jag blir! :)

2009-12-15 @ 17:09:54
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Tack, vad glad jag blir :)

2009-12-15 @ 19:38:02
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0