Läskiga drömmar!

Hej!

Vaknade för en stund sen efter att ha haft tre läskiga drömmar!
  Den första handlade om ormar, jag var på något hotell, såg mer ut som ett palats, och fångade in ormar med band som i samma mönster som dom. Var ganska lätt eftersom det bara var att slå till dom.
  Sen nästa dröm så var jag i en utav NOsalarna på Moga och hade nationellt prov med Johanna och helt plötsligt så började det att brinna i hennes öronsnibb och det spreds sig ut över huvudet!
  Försökte att släcka det med händerna men brände mig bara, sen körde jag in hennes huvud under en kran och drog på kallvattnet. När jag trodde att det hade slocknat så sängde jag av men då flammade det upp igen!
  Var jätte läskigt, hade panik och visste inte om hon skulle brinna upp! Kommer inte ihåg hur det slutade.. :'(
  I den tredje och sista drömen jag hade innan jag vakanade var jag hemma i vår dator rum och blev jagad av en liten ödla som bytta stolek, färg och utseende varje gång den gömde sig.
   Ingen trodde på mig när jag sa att den fanns där inne, förr utom Jonathan. Så vi ställde oss rygg mot rygg och snurrade runt i rummet tills jag såg den.
  Då såg den ut som en liten liten krokodil, ca 10 cm, och hoppade på mig medans jag försökte fly upp på en pall med Jonathan. Fik upp honom men inte mig själv så jag sprang runt i rummet medans "krokodilen" nafsade på mina vader!

Sen vaknade jag! Vågade knappt gå ur sängen, tänkte att den kankse fanns där under och skulle springa fram och nafsa på mig. Men här jog hoppade ner från sängen, ja jag hoppade, så kom det ingen krokodil ödla. Hahaha! :P

Nu till något sötare, ritade av en katt igår. Blev super nöjd!
  Använde blyerts och färgpennor. :)



Nu så ska jag gå och duscha sen så ska jag väl städa tror jag, om jag nu orkar. :)

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0