Tisdag

Hej!

Idag så har jag och Johanna varit och simmat, 850 meter tror jag att jag simmade.
  Trodde att det skulle vara mycket folk och det var det. Hehe. På loven så brukar simhallen lägag i en stor bläckfisk och den är ganska populär bland barnen, men kankse inte lika populärt för som som simmar.

När jag kom hem var jag trött och arg/irriterad. Det strulade med busskortet, det konstar 16,40 kr för att åka hem från svenljunga. Men när vi kom till lockryd och bytte buss tog maskinj*vlen 16,40 kr till! 
  Samma sak hände med Johanna så vi gick fram till chaffisen och sa att makinen hade gjort det. Då började han babbla på om att vi skulle till borås eller kom från borås, vet inte riktigt. Sen så sa vi att vi kom från svenljunga och skulle till hillared och att vi hade betalat till hillared redan. Men gubben sa bara "Det finns inget jag kan göra" och så åkte han. 
  Blev så arg och irriterad! Ska aldrig med lita på en busskortsmaskin! 

När jag kom hem så åt jag spagetti och köttfärssås och blev på bättre humör. Sen ringde jag Robin och frågade om han ville komma hit och spela Uno och det ville han. :) 
  Sen spelade vi guitar hero, spöade ut Robin riktigt ordentling med mina små fingrar. Hans lillfinger är lika stort som mitt pekfinger. Heheh. 

Snar börjar the mentalist och jag är hungrig, får gå ner och tigga om mat! 

Hejdå ! 
Sofia s.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0