090403

Hejsan!

Nu är det äntligen påsklov, eller på måndag igentligen. Tycker att jag förkänar att ha ett lov nu iaf, har nämligen haft fem prov den här veckan!
  I måndags nationella muntligt i svenska, onsdags nationella muntlingt i matte, torsdags svenska prov, so prov och nationella uppsats i tyska. Svenskan var faktikst rena helvetet, långt och tråkigt.
  Men nu är det över! Tjoho!

Idag så var det sista inlämningsdagen för labbraporten, var nära att lämna in den utan att skriva källor. Tur att jag kom på det, innan jag lämnade in den. 
  Sitsa lektionen gick vi till bilden, har igentligen EAT men jag och Johanna, samt hela klassen, har fortfarande en bild kvar att lämna in. Picassos Igor.. en riktig snygging. Vi började med honom i början av terminen och Johanna kom fortfarande igår vad han heter. 
  Var tvungen att söka på picasso och Igor för att se om det äns fanns någon som hette så, och ja det gör det. Grattis Johanna! :D  

På tal om bild, hittade en tjej som är så otroligt duktig på att måla, Jeanette heter hon. Sickade en komentar till hennes utvecklingsbilder (tryck på hennes namn) och fick svaret :

"sv: Du självklart finns det en chans en STORR chans att du kommer att utvecklas, precis som mig. Man utvecklas så mycket hela tiden utana att man tänker på det först.

Och tack sötnos för din underbara kommentar :D

Kram"

Oj oj oj, va glad jag blev. Mitt hjärta hoppade runt som en lite studsboll och nu när jag skriver blir jag så glad att jag dubbet trycker på tangenterna ibland. Hehe. *gladgladglad*

På tal (igen) om glad glad GLAD! Jag har prelimunärt kommit in på Barn och fritid på almås! :D *gladgladgladigen*

Känner mig just nu som Glader i Snövit och de sju dvärgarna.

Nu ska jag studsa runt och vara Glader, kankse fortsätta på någon bild. :)

Puss och hej! Leverpastej, det är mumma det!

Sofia s. Har påsklov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0