Va nöjd med allt som livet ger..

Hej hej !

Efter att jag hade skrivit förra gången satte jag mig och tittade på djungelboken. :D Sen mitt i filmen åt vi lite mackor och åkte till ica i länghem för att köpa godis. Mumma ! Fick också välja en tidning. Så jag valde frida. 
  Sen åkte vi hem ingen och jag satte mig för att kolla klart på filmen. Men somnade. Sen låga jag och halv sov i soffan tills det var mat. Pasta och köttfärssås (Stavning ?). Sen så skulle jag och Oscar göra ett nytt försök med 3D glasögonen på Hannah Montana konseren. Han hade nämligen fått ett par i sin kalle anka tidning. Det var tufft ibland. Speciellt när en ur Jonas brothers svängde med sin gittar och när en snubbe slängde iväg sitt plektrum (stavning igen). Sen åkte vi hem och jag kollade klart på musikmakinen. :) 

Och nu sitter jag och väntar på att man nerladdning av Hannah Montana. :D Hahaha. Ibland kan jag bli för nördig. xD PussPuss !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0