Torsdag

Hej bloggen ! 

Har inte orkat sitta vid daton så mycket.. Tänkte berätta litekort om vad jag har gjort iaf. :)

I tisdags var jag hemma och spelat sims nästan hela dagen. :D Och i går kom jag hem vid 3 och sen vid halv 6 åkte jag  in till Borås för att dansa. :) Det var väldigt roligt och jag har längtat mycket efter det. :D

Idag skulle mitt spel Spore komma ,( www.spore.com för mer info) Men det kom aldrig.. :( Åkte istället hem med Fia. :D Vi satt och kollade på tv typ hela tiden och hon somnade ett x antal gånger, fast som tur var så var det bra pogram på tv:n. Sen när jag kom hem så hade jag fått min personliga kalander. :D http://personligalmanacka.paulanders.com/ för mer info där. Mormor och hennes vänninna Anne-marie var också där. Sen spelade jag lite spore för Peter hade laddat ner det. :D Väldigt väldigt kuligt ! :D Längtar tills jag får det imon ! :D:D

Ska sova nu, är trött. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0