Tisdag

Hej !

Idag var jag i skolan som vanligt. :) Min tysk var och idrottade, så jag slapp iaf henne hela förmiddagen. :)
  Efter skolan så åkte jag till stan med Lina, Linnea och bea. :D Plus Linas och Linneas tyskar då. :) Sen gick vi runt där och kollade på lite olika saket. :) Köpte bara mat och till bussen.  Visste ni förresten att det kostan ca 3o kr för att åka till stan. :O Och eftersom jag betalade blev det övar 60 kr. Så jag måste fylla på mitt busskort igen imorgon när vi åker in till stan till min dans. Om hon nu vill hänga med.

När jag kom hem så maserade mamma min rygg och nake. Har gjort skit ont hela dagen. :( Och innan precis så masserade hon med olja och allt. Men det känns fortfarande. Få se imorgon om jag kan vara med och paddla.
  Ska gå och borsta tänderna och tvätta bort sminket så att jag kan lägga mig och läsa. Jenny S heter den. Verkar jättebra, lånade den av mamma. :) 

Tschüs ! (hejdå)

"Det låter ju nästan som puss!" citat från Jonathan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0