Lördag

Hej !

Idag vaknade jag upp hos Sofia vid 10 tiden, åkte hem sen vid 11 och har spelat daton sedan dess. (stavas det så?) Började med att spela sims, hade lovat Jonathan att han skulle få göra en familj och flytta in i ett hus och göra en stoor damm. :D Sen spelade jag lite spore, har fortfarande inte kommit än. Men Peter laddade ner det så jag kan spela tills det kommer. :) 

Igår efter skolan så cyklade jag hem till Sofia och spenderade kvällen med henne och Sofie. :D Vi kollade på film , typ blå lagun eller ngt liknande och åt vetekakor med ost på och pågenlimpa med oboj. :D Väldigt gott just då, men nu mår man nästan illa om man tänker på det. 

Nu ska jag ner och kolla på Aladdin men Jonathan. :D Puss   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0