Fredag

Tjena!

Idag åkte alla tyskar hem. :D Det var väldigt skönt, men precis när bussen åkte iväg insåg jag att jag aldrig mer kommer att få träffa dom. :( Så jag var lite nere hela förmiddagen. Efter lunch var jag hos naparaten, tror jag.. Hahaha,där var jag och knäckte, strömade,värmde och masserade min rygg. ;) Fast dethjälpte inte så mycket, domförst 10 minutrarna bara. 

Efter skolan åkte jag till pappa, fast först var vi på games och bytte in ett par spel som inte Oscar ville ha. Då fick jag Harry Potter och fenixorden. :D Ett mycket svårt men ganska roligt spel. :) Sen så kom min äldsta kusin Kristoffer hit och ska vara medpå golfen imorgon med Pappa, farmor och farfar. 

Pappa gjorde en massage på mig nyss, detvar super skönt. Hoppas bara att det hjälpte lite, har inte riktigt vågat känna efter. :P
 Ska gå och lägga mig nu, får se om jag orkar läsa. Är mega trött, men boken är mega bra. :D Ha det göttans, puss !     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0