Fredag

Hej !

Idag har jag varit i skolan, som vanligt. :) Hade hemkunskap som sista lektonen. Vi hade läxprov i tvättning, gick hyfsat bra.  :P Och sen gjorde vi fisksoppa som var förvånansvärt god. :D Och så hade vi praktiskt prov i tvätt. Men fick ett plagg som man skulle berätta om hur man tvättade och vad man inte fick göra med det. Fick VG+ ! :D

Idag så har jag suttit och kollar på Hannah Montana på Disney Channel. 5 helt nya avsnitt som gått nu i veckan. :D Och sen efter det var det en konsär med henne i 3D, så jag gjorde ett par 3D glasögon. Fast dom funkade inte. :( Lite tråkigt.. Ska spela Spore nu, som förresten kom idag ! Äntligen säger jag bara. Har väntat i över en vecka. :/ Men nu är det här ! Haha !

Pussisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0