Torsdag

Hejsan !

Idag har jag också praoat. Det har varit ganska kul, men samidigt väldigt väldigt jobbigt. Är helt slut och orkar inte berätta vad som hände idag, fanns inget kul som jag kan berätta för det delen heller. Eller jo, men jag har tystnadsplikt...
  När jag kom hem så gack jag och satte mig och kollade på top Model 5, sen gick jag upp och satte mig här. Då blev min hande iskall, jag riktigt frös om den. Så jag gick ner och tog på mig ett par vantar. :P Sen så damsög jag i hallen och lite i köket. :)

Igår efter praon så dansade jag. Och på bussen till stan blev jag jätte åksjuk, så jag började andas djupt. Men då kom det en rökartant och satte sig framför mig. Blää ! :( Sen på dansen var jag jätte jätte trött, men det gick hyfsat bra ändå. :) Och sen avslutade jag dagen med att sömna i Jonathans säg. :)

Nu så ska jag nog kolla om det kommer något kuligt på tv:n. Om det inte finns något så tänker jag nog... *funderar* kolla på när mamma och Oscar bakar. :)

Sov så gott :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0