Torsdag

Gokväll !

Förlåt att jag inte har skrivit någonting den här veckan, har inte riktigt haft tid till det. Läxor och proven har fått gå före, lika så frisören. :) Fast det har inte hänt så mycket denhär veckan. Haft biologiprov och städvecka..

Idag så var jag i skolan, konstigt? Hade So i 80 min, men det var ganska kul. Håller på att jobba om Första världskriget, väldigt roligt faktiskt. Jag har också haft tyskaprov, mindre kul. Tror att det gick hyfsat bra iaf. Och så har jag haft Musik, också väldigt roligt. Vi håller på med ensambelspel, typ band/grupper. Och ska sjunga Proud Mary och spela till en låt. Så jag ska spela Keyboard/Synt och sjunga men Johanna.  Har lärt mig hela introt, CCACCACCAGF FFDFGD  som gå i mitt huvud hela tiden just nu. :P

Imorgon ska jag till pappa, och sen på lördag ska jag se High School Musical 3 på bio men Johanna. Jippiho ! :D Men nu ska jag kolla om det finns några platser kvar på bion och ladda min Ipod. :D Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0