Hormoner med stort H !

Hej ! Har ställt in lite av mina ska göra saker idag, har mensvärk upp till öronen ! Och hormonerna spökar, jag blev ledsen för att jag inte hittade vad organ är! Det är hel sjukt, humöret går upp och ner. Har varit förbannad, ledsen, glad och deprimerad för ingenting. Och klockan är bara tjugo över 3..

Satt precis och spelade sims och samtidigt biologi eftersom det laddar segare än segast. Men  när jag satt vi min säg och åt glass så trillade jag plötskigt ner. xD Satt för lågt ut på kanten och när jag skulle hoppa fram lite så lutade jag mig för mycket backåt, och efter några varv med armarna och ett litet mesigt skrik låg jag på golvet och undrade var fan som hände, hahaha. 

Nej, nu ska jag ner och kolla på film tror jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0