"Get your booty on the floor tonight"

Tjabba ! Idag hade jag och Fia planerat att vi skulle sple FF7, med allt sket sig. Först så kom kjga på att mitt Playstation var hemma hos pappa och vi behövde det eftersom Fias sladd var sönder så att det inte blev något ljud. Men jag kom på att min granne har ett palystation 2. Så jag tänkte att jag kunde låna deras sladd. Så jag gjorde det och cyklade hem till Fia. Då kom jag på att vi inte alls kunde spela ändå eftersom vi inte hade minneskortet... men vi tänkte att vi skulle spela FF8 istället. Men när vi satte på det upptäckte vi att ljudet inte fungerade heller, det var fel på tv:n. Så vi gick upp till den lilla tv:n och satte på. Det funkade, men det var bara en demo skiva... sen så hittade vi inte första skivan av 4. Så det sket sig. Efter att ha letat en stund så bestämde vi oss för att vi skulle spela FF10, men vi kom på att vi var fast på en boss. Så vi bestämde till sist att vi skulle sjunga(skrika?) lite singstar. Hahahahah. Så jävla perfect dag. :D Har fullkommligt älskat den, och jag är inte ironisk. Det var händelserik och jag var ju med Fia. Bättre än så blir det inte. xD

Nu ska jag packa lite och skriva upp vad jag behöver packa tills imorgon, ska åka och simma med Johanna. :D Och vet ni vad.. bussen går 09.20 på morgonen. Sov så gott :)     
                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0