FF7

God kväll ! Sitter framför daton och ska snart gå och lägga mig. Kollade på Idol innan men orkade inte kolla på utröstningen, ska kolla hur det gick snart. 
   Satt precis och kollade på massor med Final Fantasy (eller Final Fanta som jag sa är jag var mindre xD) och har abstinens ! Vill spela det nu, FF7 och FF10. Blir gråtfärdig, speciellt när jag hittade ett nytt spel. Eller nytt spel, det släpptes i slutet av 2006 och jag har inte sett det förrens nu ! Det är sjukt.. och jag är väldigt trött.  Men ändå så vill jag spela det !! Det verkar tufft, huvud personen heter Vincent Valentine. Hur bra låter inte det ? Väldigt bra i mina öron, och åter igen jag är väldigt trött.. förresten så heter spelet Dirge of Cerberus: Final Fantasy VII för er som vill ta er en titt på youtube.

Hoppas att Fia köper en ny sladd till sitt Playstation snart så vi kan spela. :D Det suger i kroppen efter spelet, vill bara gråta och skratta och hoppa av lycka på samma gång, visst låter det sjukt. Men så känner jag mig just nu och väldigt trött. Men vill inte sova, fasen. ni vill säkert inte läsa om mina sjuka abstinenser.. :P Så hejdå godnatt och... Jag vill spela jag vill spela jag viiiiill spela !!!! x'D Godnatt..

                                                                  

Han i mitten är Vincent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0