Söndag

Hej!

Jag hade ingen lust att skriva igår, heller inte i fredags. Men tänkte börja med att berätt av vad som har hänt. ;)
I fredags i skolan så simmade vi på idrotten och robin var våran lärare. Han skulle lära oss crawl helt mot våran vilja. Eller kankse bara min. :S Svårt och jobbigt var det också. Och nu känns dethär inlägget bajs. Haha.

Igår så gick jag upp tidigt. Jonathan hade avslutning på simskolan. Fast han simmade aldrig, fegis. ;) Sen åkte vi och handlade. Mamma köpte ostfrallor. :) När vi kom hem åt vi frukost och jag och Jonathan kollade på film. Sjöhästen tror jag den hette. Sen spelade jag sims tills vi skulle äta. Sen kollade jag och Jonathan på film igen. Madagaska på kanal5. :)

Idag ska jag spela sims, vad trodde ni? Och plugga matte, engelska och tyska. Pluggpluggplugg, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0