Onsdag

Hej, har inte orkar blogga dom senaste dagarna. Men det har inte hänt så mycket, simmade 350m i tisdags med Johanna. :) Idag var jag och dansade, har föreställning andra veckan i december. Inte långt kvar. :P

Imorgon ska jag till borås och kolla gymnasium. Ska först  på förmiddagen till Almås och sen till Bäckäng på eftermiddagen. Långt att gå.. Men men, Oscar började tja.. dampa? Eftersom jag sitter minimum 10 minuter. När han har suttit hela dagen med sin kompis. Han är helt skumm. Han sa att jag inte ska sitta här när kl är över halv 9. Det har jag också sagt. Men nu är det så att jag knappt har haft datorn på hela veckan om man jämför med honom. Så jag sa att jag måste få skriva lite, eftrsom jag tycker att det är viktigt för mig att kunna skriva om det jag vill säga. Okej, inte så himal viktigt igentligen. Men det är typ skönt.. Aja. Ska sova nu. Godnatt.

Och dålignatt till Oscar. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0