Fredag plus hela veckan

Hej, har inte haft tid eller ork att skriva den här veckan. Men nu har jag det igen. ;)

Har inte hänt så himla mycket roligt.. fick 30/40 på matteprovet, VG och 81/136 på tyska provet. G++, 6 poäng ifrån vg. :( I tisdags hade vi fyspass på idrotten, och sen efter skolan simmade jag och Johanna. Riktigt work out dag. :D Dagen efter så hade vi träningsvärk från topp till tå. Och det blev inte bättre av ett vattengympa  pass. Var kortast utav alla. :S När vattnet gick mig till axlarna så hade dom andra ungefär vatten till brösten. :P Sen på kvällen dansade jag, blev inte bättre för det heller. Men roligt var det. ;)
  Igår så hände inte så mycket satt för det mästa och kollade på tv. Pluggade ytterstpytterst lite på läxorna tills nästa vecka. :P Hjälpte mamma att göra pepparkaks cheescake. Nams. ;)


Och till sist vad jag gjort idag. Inte så mycket än. Varit i skolan och haft mycket *host* skoj. :D Ätit nobles, super goda lövtunna skivor av mjölkchoklad för er som vill veta. Och kollat på när mamma strök julgardiner. Snart är det jul ! :D

Nu ska jag spela sims. Puss och kram och hejdå (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0