Farsdag

Hej!

Idag har jag varit på middag hos faster Anna. Åt potatisgratäng med lammkött och till efterrätt chokladpudding. Supergott! Sen så åkte jag och Oscar med Farmor och Farfar hem till mamma. Fick en baksekram utav Jonathan. Han lovade nämligen mig att jag skulle få det när jag kom hem. :) Sen så satte jag mig och övade på engelska glosorna vi har tills imorgon. 70 stycker om man ska vara helt exakt. Men tröttnade på det och satte mig och kollade på tv, hål i väggen och parlamentet. Efterdet så gick jag upp och körde igenom glosorna igen. Och satte dom efter andra gången. Tjoho!! :P

Men påtal om ingenting så ska jag hitta föräldramöteslappen och den gula ledighetslappen så att mamma kan fylla i dom. Sen ska jag packa upp min väska och lägga mig. Godnatt, och grattis på farsdag pappa. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0