OnsdAJg.

Hej, tänkte börja med att säga att jag inte mår så bra. Har ont i hela kroppen, inklusive nacken. Är stel som en kratta.  Och humorn är på topp.

Var i skolan idag, hade bla biologi, fick spela upp en pjäs hur insulin bildas i cellerna. Var en robosom. Hihi.
Har somsagt inte mått så bra, så det blev en lång och jobbig dag för min del. Men eftersom det är onsdag så var den lite kortare än valigt. När jag kom hem satte jag mig och kollade på tv och sen kom mamma hem och sa att jag inte såg ut att må så bra. Så jag gick och la mig i hennes säg. Sen kom jag på att jag behöve smsa Susanne och säga att jag inte kommer till dansen idag, tråkigt eftersom vi har uppvisning snart. :( Sen så låg jag och lyssnade på musik och poff! IPoden slutade funka! Trodde att det var batteriet så jag tänkte inte på det utan gick ner och njöt utav min kycklinghamburgare. Men sen när jag kom upp och skulle ladda den så svarade den inte. Helt död! Damn! tänkte jag, den är ju inte ens en månad gammal. Men sen så kollade jag lite i handboken och hittade en återställar knapp. Eller knappuppsättning, lås sen avlås och tryck på mitten och meny. Poff så funkade den igen. :D 

Det var nog inte ett så kul att läsa om detta, jag tyckte inte att det var kul att uppleva. Men men.. :P Nu ska jag spela sims, det kankse får mig att glömma smärtan i kroppen. Puss.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0