Tranemo

Hejsan!

Idag har jag inte varit i skolan, jippi! Var istället och hälsade på tranemos gymnasie skola. Var kankse lita lockande men jag har bestämt mig att det är Almås som gäller. :) Åt där också, faktiskt ganska god mat, förutom att morötterna inte smakade morötter och vattnet smakade inte hellet någonting, som när man har i för mycket vatten i saft. :P Efter att vi hade ätit så fick vi vänta i över 45 minuter. Och dom sista 10 fick vi stå ute i slasken, inte roligt. :S Varför ska det vara slask? Jag har aldig förståt mig på det.. 
  När vi kom tillbaka till skolan gick jag och Johanna och simmade. Fast först, för att fördriva tiden, bastade vi. Alla från hillared och sexdrega satt i simhallen. Och jag är tjock.. Men jag simmade iaf 600m. Rekord! :D

Nu ska jag tvinga oscars kompis att lägga ihop sin laptop som ligger i min säng. Och så ska jag äta dagens chokladbit! Puss <3


                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0