Staaaaan

Tjollahopp! Har huvudvärk och är jätte trött. Mums.

Idag har jag varit med Farmor i stan och shoppat upp alla mina presentkort, eller inte riktigt men nästan. Använde bara tre utav *räknar* 6. Kollade runt på rean med allt var ju bara skit. Skulle beskrivit det som min farmor gjorde men jag kommer inte ihåg vad hon sa så skit i det. Men det var inga snygga kläder, på övervåningen på gina var det full med kläder på golvet, helt sjukt. Och borden var typ helt tomma. :S Skulle provat en tröja med orkade inte, köptetvå par leggins. Ett par svarta och ett träskgröna, yes äntligen äger jag ett träskgrönt plagg!
   Var också och fikade på fiket i ålhenshuset, tog en grillad kyckling och bacon ciabata. Mums.

Sen gick vi och köppte blåbärsmuffins och tog med dom hem till pappa. Dom var också ganksa mums. och nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.. Farmor åkte hem och jag stannade kvar. Blev bara en natt hemma hos mamma. 
  Efter att jag hade provat alla mina kläder, vilket jag måste göra åkte vi hem till Annika och åt glass och spelade sverige spelet, Annika van. Sen tröttnade pappa på henne (xD) och åkte hem. Det var då min huvudvärk exploderade, eller mer började ticka. Det exploderade när vi kom till sjöbo för att det luktade krut. Så jag två bamyl tror jag, tuggade dom, gjorde fula grimaser eftersom dom var sura och gick och la mig i sängen och kollade på Cityakuten!

Nu ska jag snart lägga mig, jag svär på mina bara fötter (har inga sockar) att jag värkligen ska göra det. Men först ska jag kolla lite ths sims 3 gojs,pappa undrade om han skulle förbeställa det åt mig. Men jag vet inte riktigt om jag vill ha det. om ni vill ta en titt på det kolla in www.thesims3.ea.com. ;)

Sofia s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0