söndag

Hej!

Idag har jag verit i knalleland men Fia. Hade fortfarnade lite julklappar att köpa. Bla till Oscar och Johanna. ;) Var i stan till typ 4. Sen åkte vi hem till Pappa och reserverade biljetter till Twilight. Fy jävlar va bra den var! Vet inte riktigt om jag ska skratta eller gråta! Kunde inte andas riktigt eller tänka för den delen. Var också väldigt toanödig, och det gjorde inte saken bättre. :P
   Åkte hem och satte mig i sägen och grät, typ. tårarna bara rann, satt och skrattade också. Han var så snygg! Snyggare än Zac Eftron! Jag har aldig i hela mitt liv kännt en sån känsla, läskigt. Frågade Fia vad hon skulle göra nästan helg och om hon hade några penger kvar. :P

Ska försöka hitta en bild på hans ögon, dom är helt otroliga!

sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0