Måndag

Hej, kan fortfarande inte sluta att tänka på Twilight. Har ingen riktig matlust och när jag riktar hela min hjärna på filmen får jag svårare för att andas, är det normalt? Ska fråga mamma om hon har någon lust att ladda ner den till mig. :)

På tal om mamma så ska jag med henne till stan och införskaffa den sista julklappen. Men jag har inte den blekaste aning om vad jag ska köpa, det är förresten till Peter. Vet inte om jag ska köpa något mer till pappa också. Isåfall får det nog bli en tröja. Ska också hitta någonting att ha på mig på julafton. Det måste bli någonting helt nytt detta året, måste ju imponera för mina killkusiner. ;) Blir ensam tjej hele förmiddagen, är ioför sig vad eftersom det bara finns två tjejer i pappas släkt, om man inte räknar med dom vuxna. Sen på eftermiddagen kommer Annika och hennes barn vad dom nu heter, Amanda och.... har inte träffat honom så hur ska jag veta vad han heter. :P

Nej, nu ska jag inte ruttna här långre utan gå och duscha. Får se om det blir något mer inlägg idag.

sofia s.


<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0