GodJul

Hej!

Nu är julen över och snart börjar mellandags rean, jippi! ;)

Har tillbringat min jul i skåne hos kusinerna. Annika och hennes barn kom också, Amanda och Fredrick. Åt en massa mat, och en massa godis. :P Förstår inte hur den där nya bilringen kom till. *visslat oskyldigt* Kollade också på kalle och Tomten är far till alla barna.och förstås öppnat julklappar!
   Fick en massa saker, en iPod gris, eller radio somman stoppar iPoden i. En mega super mysig morgonrock, en svart tröja, fjärde säsongen av Förhäxad, två halsband, ett presentkort på h&m för 350 kr och en rödmålad sten. :)

Hade också lite julfirande hos mamma i tisdags, fick en till morgonrock, en figur reflex, en ipod radio med alarm (observera, grisen går bara att lyssna på) 7 nr av Frida, fast fick såklar inte alla på en gång, dom kommer att ligga i brevlåden lite då och då. Fick också en pyjamas, den var inte så jätte skön, men den var fin. :) Tror inte att jag fick något mer. 

Har precis kollat på första skivan av Förhäxad, måste försöka hålla mig lite mer de här året så jag inte behöver vänta så länge på fortsättningen. Men det hände en skit skumm grej när jag skulle höja volymen på grisen, skivan ploppade ut ur dvd:n. :S Det är typ samma sändning på kontrollerna, så om jag trycker på open/close knappen på dvd kontrollen så höjs volymen. Väldigt skummigt ! :S

Ska nog snart lägga mig. Ha det bra !

sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0