En bit till? Nej tack!

Hej! Har kommit fram till att jag är super sämst på att göra det jag tänker göra, som tex att gå och lägga mig. Skrev igår vid 11 att jag skulle lägga mig då, men jag kom inte i säng förrens halv 2. Kom på att det var länge sen jag spelade Harry Potter och fenixorden. och sen så satt jag och kollade på twilight i iPoden tills kvart över 2. Omöjligt..

Nu till vad som har hänt idag -> Idag har jag varit på middag hos Annikas föräldrar. Var väl ganska trevligt, hängde inte med närdom förklarade vilka dom hörde ihop med, men efter en noga observation såg man vilka som var ihop. Fanns två tjejer med, Therese och 'Jenny tror jag dom hette, 16 och 17. Dom var jobbiga, gick frisörlinjen på Almås. poch detsåg man direkt. Fjortisar för hela slanten..
  Fick någon kyckling gryta med ris, var gött men mättsamt. Dom frågade mig säkert 3 gånngr som jag inte skulle ta lite till. Tillslut sa Annika "Nej, hon är mätt!". Pinsamt. Fick sedan "för-efterätt", glass med maräng. Sen målade jag av lite i Amandas målarbok tills jag åkte med Pappa och Annika hem till henne. var något som var sönder så någon snubbe skullekomma och fixa det. 
   Var hemma hos henne i ungeför en och en halv timma, sen åkte vi hem till hennes föräldrar igen och åt efterätt, igen. Prinsesstårta, usch fy och blä. Det blev för söt.

Nu vet jag inte riktigt vad som kommer att hända.. Spela Wii tills körslaget börjar kankse, eller spela eragon. Det hade jag tänkt göra igår men precis då hörde jag ett publik vrål, pappa spelade Fifa 08 med kontrollen.

Nej, eragon får det bli. sofia s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0