Söndag

Hej hej !

Hade en så himmla konstig dröm inatt, eller det var massa drömmar. Fast jag kommer bra ihåg den sista, det var typ 3 barn hemma hos oss. Vi visste inte vilka dom var och två av dom kunde inte svenska och den sista var så liten att den inte kunde prata.. Hittade den lille i min lillebrors säng, han hade mörkrött hår och var jätte söt, och dom två kom bara in på mitt rum och tog mina saker. :P hahahah. Och mamma hade ett hejaklacks läger i deras sovrum... Mycke konstigt.. Jo, i slutet av drömmen hade den lille ungen blivit 3 år och hade fått grått hår. Men han var söt. :D 

Igår hände typ ingenting, vaknade 10 i 12.  Kollade på so you think you can dance tills kl var typ halv 3. Sen spelade jag sims tills vi skulle äta vid 7 och sen låg jag och läste en massa. :D

Nu ska jag klä på mig och sätta på sims. Planerar att göra en ny familj..

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0