Promenad

Var precis ute och gickmen pappa på Rya Åsa, det var jobbigt (med tanke på hur mycket jag har varit ute) men uppfriskande och roligt. Vi hittade en jätte stormyrstck som var ca 10cm mindre än mig. (på brädden?) Och så visade jag pappa en strå som hade typ skumgummi aktig sak i sig. :P

Har precis spelat sims, men det kraschade.. igen. Varje gång jag spelar på den familjen så krachar det. På exakt samma tidpunkt. :( men nu var jag smart och spara bara några "timmar" innan det gjorde det. :D Ska se om det funkerar och jag kan få mitt (deras) barn att äntligen ploppa ut.

Fick precis ett sms från mamma, hon skrev : Du vet välom att det är på onsdag som skolan börjar!? Hahahahaha, jag har det uppskrivet i pannan. xD Hahahah. Nej, nu ska jag starta om sims, om inte detär något roligt på tv:n. :)
Jo just det. Ikväll ska jag lägga mig tidigt. :D Måste bara fundera ut vad jag ska ge mig själv för belöning imon om jag gör det.. Kanske exta fil ? ;)

puss &hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0