Måndag

Usch, fy och fasa ! Jag kom inte i tid i säng igår heller. :( Eller det blev iaf innan halv 1, men fastnade såklart i min bok tills den var slut. Och det var vid halv 2. Men det var bättre än igår. ;)

Idag ska jag hem till mamma igen, hon kommer och hämtar mig vid 4 tiden skulle jag tro. Ska också prova på min träningsskiva med Blossom. :D Och spara ner någrabilder på telefonen som jag ska ha med mig hem.

Igr var jag ju ute och gick med pappa, vi har bestämt att vi ska försöka att göra det varje gång jag är hemma hos honom. Bra va ;) Hahaha...

Nu ska jag sätta i linserna och börja träna. Pusspuss

Hen är helt blå om munnen efter att ha ätit en spindelmannen glass. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0